Kategorie: Wszystkie | druty | inne | prośby o wzory | szydełko | szydełkowo-drutowe
RSS

prośby o wzory

wtorek, 29 stycznia 2008
piątek, 19 stycznia 2007

Wiele osób prosiło mnie o wzór na ponczo. Pomyslałam, że szybciej on dotrze do zainteresowanych jak umieszczę go bezpośrednio na blogu (a właściwie to link do fotosika).

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff492068cbfd1b08.html

Robiłam go według pierwszego schematu. Zaczynłam od 65 oczek łańcuszka i dalej według schematu. Należy zrobic 2 prostokąty o wymiarach 43x75cm. Potem zszyć i gotowe.

Powodzenia!!!

23:12, magdalenam1975 , prośby o wzory
Link Komentarze (8) »
czwartek, 07 grudnia 2006

Założyłam swojego bloga 15 sierpnia tego roku. Na początku odwiedzało go ok 60 osób dziennie, teraz zagląda tutaj ok 300 osób dzinnie. Na chwilę obecną odwiedziło mnie 15000 osób. Bardzo dziękuję, że tu zaglądacie!!! Dziękuję także za wszystkie komentarze!

I jeszcze jedna wielka prośba. Często ktoś prosi mnie o wzory na sweterki. Nie ma sprawy zawsze chętnie je wyślę (choć czasami trzeba troszkę poczekać, bo mogę akurat być na wyjeździe służbowym).

Bardzo proszę wszystkie prośby kierować na maila magdalenam1975@gazeta.pl. W ten sposób łatwiej jest mi nie tylko wysyłć, ale także nie przeoczyć żadnej prośby.

18:04, magdalenam1975 , prośby o wzory
Link Komentarze (5) »
O autorze
Zakładki:
Autor
Blogi robótkowe
Blogi ze świata
Gazetowe blogi grupowe
Moje prace-album
Sklepy internetowe
To sie może przydać...
TU MOŻNA KUPIĆ KILKA MOICH PRAC
Ulubione strony robótkowe
Locations of visitors to this page