Kategorie: Wszystkie | druty | inne | prośby o wzory | szydełko | szydełkowo-drutowe
RSS

szydełkowo-drutowe

środa, 06 lutego 2008

Pierwszy raz robiłam coś z tej włóczki i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Miękka, wydajna i fajnie sie robi (100%akryl, 100g/520m, zalecane druty 3).

Kamizelka jest na zamówienie, kolor czekoladowy brąz, robiłam drutami i szydełkiem nr 4,5, poszło niecałe 300g.

 

sobota, 28 lipca 2007

Troszę dłużej nie pisałam, ale miałam ostatnio sporo pracy... Po pierwsze jestem od dziś na urlopie (3 tygodnie HURRA!!!!!) i musiałam wcześniej w pracy pozamykać kilka spraw. Poza tym robiłam swetry na zamówienie do Niemiec ( o tym pisałam wcześniej).

Sweter jest ogromy, męski i zrobiony z cudnej prawdziwej wełny na drutach 10.

A teraz to co udało mi się ostatnio zrobic dla siebie. Ananasowa tunika.

Zrobiłam ją z 300 g Kornelii, szydełkiem 2,0. Najfajniejsze jest to, że zrobiona jest z 3 części i nie ma tam żadnego zszywania. Dziergałam ją on-line razem z dziewczynami z forum Maranty. Tutaj są wszystkie potrzebne szczegóły

http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=3095&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

wtorek, 08 maja 2007

Moja kochana Babcia podarowała mi, kilka dni temu, całe 2 kg prawdziwej owczej wełny. Jest przecudna, gruba, 100% naturana i co najważniejsze własnoręcznie przez Babcię zgręplowana i uprzędziona! Jestem więc teraz posiadaczka niebylejakiej wełny, no i sodkiego kłopotu pt: "Co z niej zrobić?".

niedziela, 08 kwietnia 2007

Sweterek, o którym pisałam 16 marca już dawno skończony. Nawet go pozszywałam i teraz wiem napewno, że będzie do sprucia. Nie mam odwagi nawet zamieścić fotki, bo wyszedł naprawdę okropnie. Niby wszystko jest jak podano w opisie, a jednak ... Wyjścia są dwa, albo ja nie potrafię robić na drutach, albo ten opis jest do niczego... Jestem taka wściekła,  że aż trudno to opisać. Narobiłam sobie na niego ogromnej ochoty i co... KLAPA!!!

W tej sytuacji musze znaleźć przeznaczenie dla 800g Yunlu As Kartopu. Włóczka bardzo mi się podoba, robi się z niej bardzo szybciutko, bo jest na druty 8,0. Przekopałam wszystkie swoje gazety i niestety nic ciekawego nie znalazłam...

JEŚLI KTOŚ Z OSÓB TU ZAGLĄDAJĄCYCH MA W SWOICH ZBIORACH JAKIŚ FAJNY WZÓR NA TAKA GRUBĄ WŁÓCZKĘ TO BARDZO MOCNO POPROSZĘ!!!!

piątek, 02 lutego 2007

Dawno mnie nie było... Niestety najpierw dopadło mnie zapalenie oskrzeli, a tydzień potem jeszcze angina. Zupełnie nie byłam w stanie ruszyć szydełkiem czy drutami. Lenistwo i niemoc.... coś strasznego!!!

Teraz nadrabiam zaległości. Po skończeniu ponczo został mi jeden motek Miry i nie bardzo wiedziałam na co go zużyć. Jak na złość okazało się, że w okolicach nie ma już tej włóczki. Dokupiłam więc jeszcze jeden motek Jasmin Madame Tricote (50% wełna, 50% akryl; 100g/200m; zalecane dryty 4-4,5). Ta włóczka do złudzenia przypomina Mirę, tyle tylko, że jest tu wełna, a nie sam akryl, no i jest może odrobine grubsza. Postanowiłam zrobić sobie kamizelkę. Z Jasmin zdobiłam na drutach dół, a z Miry na szydełku górę. Całość jest "bezszwowa" ...To takie małe doświadczenie. Zawsze robótki zszywałam za pomoca igły i to jest etap, którego szczerze nie znoszę!!! No więc pokombinowałam i wyszło!

wtorek, 15 sierpnia 2006

Jeden z pierwszych sweterków na szydełku (tych których mam zdjęcia). Robiłam go chyba ze 2 miesiące, był jak na moje ówczesne możliwości strasznie trudny i pochłonął ok 80 dkg czarnej Azalii Anilux (45%wiskoza, 44% akryl, 11% poliamid; 50g/156m, zalecane druty3,5-4,0). Robiłam go według opisu podanego w "Małej Dianie" nr 8/2003 model 1. Został troszkę wydłużony, gdyż niestety nie jestem właścicielką zbyt pięknego brzuszka, który możnaby pokazywać publicznie.:-)))))))))

Potem było kilka bluzeczek szydełkowych i sweterków na drutach dla koleżanek. Niestety nie ma dziś po nich śladu. Szkoda...

A to już kolejne rzeczy, którym skrupulatnie w trakcie powstawania robiłam zdjęcia tak żeby już nic mi nie umknęło...

To jest płaszczyk, mojego pomysłu... taki prosty, nic szczególnego. Zużyłam na niego 600g Dalii Aniluxu, a robiłam szydełkiem 3,5.

A to kolejny swetrek. Tym razem na drutach. Nie jestem z niego dumna, ale co tam... Podpatrzyłam w sklepie, strasznie mi się podobał więc postanowiałam taki wydziergać... Okazało się jednak, że nie jestem dobra w robieniu rzeczy do których nie mam opisu. Całe  szczęście, że to był tylko jakiś stary moher z szafy Babci...

To natomiast jest sweter robiony od rękawów w 2 identycznych częściach, taki eksperyment... Wzór podrzuciły mi dziewczyny z jednego z moich ulubionych forów robótkowych. DZIĘKI DZIEWCZYNY!!! Poszło na niego 2 motki Fantazji Aniluxu i choć na zdjęciu wygląda nieszczególnie to bardzo go lubię...

A to szal dla koleżanki robiony w prezencie na Gwiazdkę. Koleżanka zadowolona, a ja zużyłam 2 motki Peonii Aniluxu (100% akryl, 100g/520m, zalecane druty 1,5-2,0) robiąc szydełkiem 3,5.

A to kolejna rzecz zrobiona dzięki dziewczynom z forum Gazety. W orginale była jakaś dziwna plisa, która nie wyglądała najlepiej... Więc wykombinowałam taki "kołnierz", potem dorobiłam szerokie mankiety do rękawów i ozdobiłam czarnymi wykończeniami i kwiatkami. Zużyłam ok 300g jakiegoś akrylu, który dostałam od koleżanki...

A to komplecik robiony specjalnie na Chrzest dla synka mojej siostry. Mały Michaś wyglądał prześlicznie, a to naprawdę wielka nagroda!!!

Bolerko- wielki hit na gazetowym forum robótkowym. Znowu wielkie podziękowania dla dziewczyn, dzięki których pomocy udało mi się je zrobić. Sasanka Aniluxu (100% akryl, 100g/520m, zalecane druty 1,5-2,0), druty 4,5 zużyłam ok 350g (podwójna nitka).  

To jest natomiast torebka robiona z Virginii Aniluxu (100% bawełna, 100g/416m, zalecane druty/szydełko 2,0-3,0) . Robiłam ją szydełkiem 4,5 podwójną nitką. Zużyłam ok. 200g.

A to sweterek zrobiony dzięki Asi z forum robótkowego Gazety. Robiłam go z bawełny zdobytej za bezcen na Allegro, druty 5,0 poszło ok 300g.

Asiu! bardzo dziękuję za pomoc z tłumaczeniem, bez Ciebie nie dałabym rady!!!!

Szaleństwo spódnicowe dopadło i mnie. Tym razem zrobiłam spódniczke ze wzoru z Małej Diany. Gloria Aniluxu (100% bawełna, 100g/377m, zalecane druty/szydełko 3,5-4,0) zużyłam ok 300g.

A to jedna z moich ostatnich prac. Tunika ze wzoru zaczerpniętego z Sandry. Robiona z 300g czarnej Camilli Madame Tricote (100% bawełna marceryzowana, 100g/125m, zalecane druty/szydełko 2,5-3,5) .

A to czapka  robiona na szydełku, taki mały przerywnik przed kolejną "poważną" robótką...

O autorze
Zakładki:
Autor
Blogi robótkowe
Blogi ze świata
Gazetowe blogi grupowe
Moje prace-album
Sklepy internetowe
To sie może przydać...
TU MOŻNA KUPIĆ KILKA MOICH PRAC
Ulubione strony robótkowe
Locations of visitors to this page