Kategorie: Wszystkie | druty | inne | prośby o wzory | szydełko | szydełkowo-drutowe
RSS
niedziela, 15 kwietnia 2007

Zostałam poroszona przez koleżankę z pracy o zrobienie dla jej córki ponczo i kapelusika. Oto efekt

Ponczo jest zrobione z Werony (70% akryl, 30% wełna; 100g/300m; zalecane druty 4, szydełko 3,5). Nie widać tego dobrze na zdjęciu, ale ponczo jest zrobione na bazie 8-ramiennej gwiazdki.

Kapelusik zrobiony według własnego projektu z Sonaty Aniluxu ( 70% bawełna, 30% wiskoza; 100g/297m; zalecane szydełko 3,5-4).

 

Jeśli zaś chodzi o robienie rzeczy na zamówienie to chyba zaczynam się skutecznie z tego leczyć... Zapraszam do lektury

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15333&w=60280381

 

23:11, magdalenam1975 , szydełko
Link Komentarze (12) »
piątek, 13 kwietnia 2007

Tuż przed samymi świętami moja córka złapała ospę, a w drugi dzień świąt mnie dopadła angina... Okropność!!! Dobrze jednak, że mam takiego cudownego faceta. Biedaczek biega między mami, podając herbatki, gotując obiady, sprzątając, zmywając... Mówiąc krótko facet-marzenie!

Dziewczyny! jesteście kochane. Bardzo dziękuję za tak wielki odzew na prośbę o wzory na sweterek z Yunlu As. Teraz mam tego tyle, że jeszcze bardziej nie wiem co wybrać... Bardzo dziękuję!!! Będę mocno się zastanawiać. Teraz ponieważ na dworze coraz cieplej, chyba wezmę się za coś bardziej wiosennego, a gruba włóczka sobie poczeka...

20:41, magdalenam1975 , inne
Link Komentarze (1) »
niedziela, 08 kwietnia 2007

Sweterek, o którym pisałam 16 marca już dawno skończony. Nawet go pozszywałam i teraz wiem napewno, że będzie do sprucia. Nie mam odwagi nawet zamieścić fotki, bo wyszedł naprawdę okropnie. Niby wszystko jest jak podano w opisie, a jednak ... Wyjścia są dwa, albo ja nie potrafię robić na drutach, albo ten opis jest do niczego... Jestem taka wściekła,  że aż trudno to opisać. Narobiłam sobie na niego ogromnej ochoty i co... KLAPA!!!

W tej sytuacji musze znaleźć przeznaczenie dla 800g Yunlu As Kartopu. Włóczka bardzo mi się podoba, robi się z niej bardzo szybciutko, bo jest na druty 8,0. Przekopałam wszystkie swoje gazety i niestety nic ciekawego nie znalazłam...

JEŚLI KTOŚ Z OSÓB TU ZAGLĄDAJĄCYCH MA W SWOICH ZBIORACH JAKIŚ FAJNY WZÓR NA TAKA GRUBĄ WŁÓCZKĘ TO BARDZO MOCNO POPROSZĘ!!!!

sobota, 07 kwietnia 2007

Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych.

 

Spędźcie je tak jak najbardziej lubicie, podarujcie ten czas Waszym bliskim i samym sobie.

 

Wszelkiej pomyślności

 

życzy Magdalena

 

 

 

 

 

 

PS. Bardzo mocno dziękuję za wszystkie życzenia...

21:28, magdalenam1975 , inne
Link Komentarze (2) »
O autorze
Zakładki:
Autor
Blogi robótkowe
Blogi ze świata
Gazetowe blogi grupowe
Moje prace-album
Sklepy internetowe
To sie może przydać...
TU MOŻNA KUPIĆ KILKA MOICH PRAC
Ulubione strony robótkowe
Locations of visitors to this page