Kategorie: Wszystkie | druty | inne | prośby o wzory | szydełko | szydełkowo-drutowe
RSS
niedziela, 26 listopada 2006

Spódnica Victoria Secret skończona. Zużyłam 500 g Florii (100g/233m, zalecane szydełko 3.5; druty 4,0), ja robiłam szydełkiem 5,0. Włóczka jest bardzo przyjemna i miła w robieniu, a robótka ma lekki połysk. Oczywiście jak to ostatnio ze mną bywa nie obyło się bez niespodzianek. Tym razem owa niespodzianka dotyczyła długości. Według wszystki opisów i znaków na niebie i ziemi, spódnica powinna sięgać do połowy łydki, tymczasem moja ma długość 90 cm. To już moja druga spódnica tej jesieni i choć miała być krótsza od poprzedniej to i tak bardzo mi się podoba. Ale oceńcie sami...

21:15, magdalenam1975 , szydełko
Link Komentarze (8) »
piątek, 24 listopada 2006

Po 2 tygodniach szkolenia wreszcie wróciłam do domku. Było długo i męcząco, ale już jestem z powrotem. Z tego szkolenia wróciłam z kolejnym szalem boa (ale nie będzie fotki, bo robiłam dla koleżanki, a ona już w nim chodzi), sweterkiem kopertowym zrobionym na szydełku, oraz spódnicą Victoria Secret. Wszystkie prace oczywiście pokażę, jak tylko zrobię zdjęcia.

Jednocześnie chciałabym przeprosić i poprosić o wyrozumiałość wszystkie osoby, które w tym czasie prosiły o wzory i schematy do moich prac. Niestety nie miałam ze sobą komputera i przez ten cały czas nie byłam na bieżąco. Obiecuję jednak, że jak tylko znajdę chwilę zaraz zabiorę się za robienie zdjęć i skanów i odpowiem szybciutko na wszystkie prośby.

Bardzo chciałabym także przy okazji podziękiować, że tu zaglądacie!!! To naprawdę bardzo miłe. Wielkie dzięki za wszystkie słowa uznania i pochwały!!!

20:51, magdalenam1975 , inne
Link Komentarze (2) »
niedziela, 12 listopada 2006
Boamania dopadła i mnie... A tak naprawdę to moje koleżanki. Właśnie skończyłam szaliczek dla jednej z nich i już zabieram się za kolejny, również na zamówienie. Robiłam go z błękitnej Sasanki Aniluxu, poszło dokładnie 200 g. Trochę dużo, ale robiłam pierwsze dwa rzędy na szydełku 7, a ostatni rząd na 9,0. Dzięki temu jest taki obfity, a mierzy całe 2 metry!
Nie obyło się oczywiście bez problemów. Otóż w trakcie roboty ( a konktetnie po wyrobieniu pierwszego motka) okazało się, że w drugim włoczka jest znacznie cieńsza! Zdarzyło mi się to pierwszy raz. Na szczęście przy takiej obiętości jest to mało zauważalne.



Poza tym chciałabym Wam jeszcze raz pochwalić się spódnicą. Tym razem w pełnej krasie, tzn. na manekinie i z nowiutką podszewką.

00:04, magdalenam1975 , szydełko
Link Komentarze (8) »
wtorek, 07 listopada 2006

Dziś dotarł do mnie mój nowy manekin krawiecki. Jest super! Oczywiście nie mogłam się powstrzymać od zrobienia kilku nowych zdjęć moim "starym" robótkom. Mam wrażenie, że na tym manekinie wyglądają jakoś lepiej... A korzystając z okazji zmieniłam także na blogu zdjęcia sweterków. Teraz jakoś lepiej je widać... Prawda?

Poza tym nie dotrzymałam wczorajszej obietnicy. Owszem kończę pomalutku zaczęte kiedyś sweterki, jednak przy okazji przeglądania zapasów włóczkowych znalazłam resztkę bawełny Gedifry (robiłam z niej shrug). Pomyślałam, że trzeba zacząć wyrabiać te wszystkie resztki...  Znalazłam w "Małej Dianie Na szydełko" 8/2006 wzór na ponczo. Zaczęłam robić, a że robi się szybciutko to w ciągu kilku godzin ponczo było gotowe. Muszę przyznać, że mi się podoba. To może być całkiem fajny dodatek do jakięś prostej bluzeczki czy sukienki. Zużyłam ok 150g, a robiłam szydełkiem 5,5. Efekt jest taki...

20:18, magdalenam1975 , szydełko
Link Komentarze (8) »
poniedziałek, 06 listopada 2006

Szkoda tylko, że taki niechlubny... Otóż skończyłam wreszcie sweterek kopertowy z Sasanki Aniluxu. Zaczełam go robić na Gazetowym "Wiosennym robótkowaniu" i dopiero teraz jest skończony. Bardzo mi się podoba i mimo tego tępa jestem z niego zadowolona.Robiłam na drutach 5,0 i poszło niecałe 200 g włoczki.

 

17:28, magdalenam1975 , druty
Link Komentarze (3) »
piątek, 03 listopada 2006

....zostały poważnie urażone. A wszystko za sprawą Małgosi z forum GW. Po licznych postach z cyklu: "gdzie mieszkacie, co robicie...", przyszedł czas na kolejny. Tym razem jednak pytanie dotyczyło dzieci. Fajnie! postanowiłam również dopisać się do listy.Niebawem okazało się, że chyba jestem okopną matką... Otóż wszystkie mamy, z tego forum, robótkują także dla swoich pociech. A ja!!! Zgoza- swetry tylko dla siebie, no i może parę rzeczy dla koleżanek. Aneczka ma już 5 lat i nic jeszcze jej nie zrobiłam!

Wzięłam się więc wieczorem za druty.Żeby stłumić wyrzuty sumienia na szybko machnęłam czapke i szalik. Przyszyszły mrozy, więc się przyda! Zużyłam 50 g Lolity, robiłam na drutach 7,0.

09:11, magdalenam1975 , druty
Link Komentarze (7) »
czwartek, 02 listopada 2006
Nie dość, że ciągle kupuję sobie jakieś nowe włóczki (których oczywiście nie nadążam przerabiać) to jeszcze dziś zaszalałam i kupiłam sobie... manekin krawiecki. "Chodził" za mną już dość długo, aż wreszcie dziś się poddałam. Już nie moge doczekać się przesyłki. Wreszcie będę mogła zamieszczać zdjęcia sweterków od razu jak tylko je skończę i mam nadzieję, że na moim nowym manekinie będą wyglądać super!
13:36, magdalenam1975 , inne
Link Komentarze (1) »
O autorze
Zakładki:
Autor
Blogi robótkowe
Blogi ze świata
Gazetowe blogi grupowe
Moje prace-album
Sklepy internetowe
To sie może przydać...
TU MOŻNA KUPIĆ KILKA MOICH PRAC
Ulubione strony robótkowe
Locations of visitors to this page